21 Mart 2013 Perşembe

Çanakkale

Merhaba!

Geçtiğimiz hafta iş için Çanakkale'ye gitme fırsatım oldu. Maalesef çok istememe rağmen Truva'ya ve Şehitlik'e gidemedim. Ama yine de yılın ilk denizini gördüm ve yöresel olmasa da bilindik kafe yemeklerinin Çanakkale yorumlarını tadma fırsatım oldu.

Truva Otel'de kaldım, otel gayet güzel, sadece dekorasyon birazcık fazla süslü bana göre. Benim tarzım daha IBIS tarzı oteller kesinlikle. Şu an bu postu yazmakta olduğum ANEMON Aydın da dekorasyon konusunda IBIS gibi, sade, konforlu ve şık. İnsanı yormuyor.

Truva Otel'in bir artısı güzel deniz manzarası. Yukarıdaki fotoğraf tam da otelin önünden çekildi.

Akşam yemeği için her ne kadar deniz mahsülleri yapan bir yere gitmeye niyet etsem de fırsatım olmadı, ben de öğlen yemeğinde gittiğim KafePİ'nin yorumunu yapmak istiyorum. KafePİ daha önce tavsiye duyduğum yada okuduğum bir yer değil, biraz sağ duyu biraz da vakit sınırlaması nedeni ile seçtim mekanı. Mekan oldukça güzel ve sakin. Kahve Dünyası ile ortaklığı var, kahvesi aynı Kahve Dünyası gibi. Müzik de gayet güzel ve sohbet etmeye yeterli olacak düzeyde kısık.

 
Ben yemek tercihimi her zamanki gibi makarnadan yana kullandım :) Menüde yemeklerin geçtiğimiz sene ne kadar tercih edildiğini yazmışlar, böylece seçim yapmanız kolaylaşıyor. Benim seçimimm en çok tercih edilen ikinci makarnaydı. Şefin spesyali olan bu makarnada hem pesto sos hem de biftek vardı. İlk başta biraz kulağa garip gelse bile gayet lezzetli bir birleşim olmuş. Makarnayı da tabak dekorunu da oldukça beğendim.
 
Yemekten sonra sahil kenarında Doğan Pastanesi'ne gittim. Burası hakkında da bir fikrim yoktu ama Foursquare yorumlarına göre waffle denemeye karar verdim. Waffle açıkçası bizim bildiğimize pek benzemiyordu ama yine de denemeye değer diye düşünüyorum.
 
Seyahatin en güzel yanı sahildeki soyut truva heykeliydi. Ama o başka bir post konusu.
 
Çanakkale'yi çok beğendim, insanları da mekanları da çok hoş.
 
Sevgilerimle,
 
Hediye
 
 

1 yorum:

dissolvedgirl dedi ki...

Çanakkale'de ayvalık tostunu da güzel yaparlar